Cart 0

Naiktaraf Ke IhantaqVVIP Untuk Manfaat Berganda

Naiktaraf Ke IhantaqVVIP Untuk Manfaat Berganda

Ihantaq VVIP diperkenalkan untuk menghargai pelanggan setia ihantaq yang telah berbelanja dengan nilai yang tinggi di ihantaqmall.

Pelanggan yang telah berbelanja minima RM3600 untuk keseluruhan perbelanjaan di ihantaqmall sepanjang ihantaqmall beroperasi akan dinaik taraf kepada IhantaqVVIP. Ianya berlaku secara automatik, dan jika anda mendapati anda telah berbelanja melebihi nilai tersebut dan tidak dinaik taraf, anda boleh terus menghubungi khidmat pelanggan kami di sini.

Kelebihan menjadi IhantaqVVIP adalah dapat menikmati mata ganjaran IhantaqPoint sebanyak 2.5 kali ganda lebih banyak berbanding pelanggan biasa di ihantaqmall. Setiap RM1 perbelanjaan IhantaqVVIP akan diberikan 25 IhantaqPoint. Anda boleh rujuk artikel berkenaan IhantaqPoint di sini.

Selain itu, akan ada voucher dan diskaun istimewa lain yang akan diberikan kepada IhantaqVVIP pada waktu-waktu khas tertentu. Semoga dengan adanya program-program manfaat pelanggan ini, kami di ihantaq dapat menzahirkan rasa terima kasih kami kepada anda yang sentiasa setia menyokong kami. Perkara ini tersangatlah bermakna buat kami di keluarga Ihantaq.



Older post Newer post